środa, 16 marca 2016

15.

"Nothing lasts forever. Nothing stays the same"
~5 Seconds Of Summer || Wherever You Are ♥
 

Perspektywa Ludmiły:

 To już 4 miesiące bez Luke'a przy mnie. Mogę chociaż na niego liczyć przez Internet. Chłopcy są teraz naprawdę znani. Ale nie dziwię się, mają przecież genialne głosy; świetnie grają na instrumentach i są niesamowicie przystojni.
 Podeszłam do szafki i wyciągnęłam z niej pojemnik z kawą. Z szafki obok wyciągnęłam czarny kubek i postawiłam go obok kawy. Do ręki wzięłam czajnik, wlałam wodę i postawiłam na swoje miejsce włączając go. Do kubka nasypałam odpowiednią ilość łyżeczek i schowałam kawę.
 Oparłam się tyłkiem o blat. Z Federico nadal się nie widziałam, a to już ponad 10 miesięcy. Z Luke'm gadamy co tydzień przez FaceTime'a. Z chłopakami czasem popiszę, ale to też już rzadko się zdarza. Pewnie nie mają już czasu. Pierwsze o co zawsze pytają, to czy wszystko w porządku z dzieckiem. Wiem, że mogłabym usunąć, ale nie chcę zabierać temu dziecku życia tylko dlatego, że wpadłam.
 Podskoczyłam kiedy czajnik zaczął wydawać dźwięki oznajmujące, że woda się już zagotowała. Wzięłam go do ręki i zalałam wcześniej wsypaną kawę. Biorąc kubek w ręce skierowałam się do salonu. Usiadłam na fotelu, który ostatnimi czasy stał się moim ulubionym miejscem. Włączyłam telewizor i wsłuchiwałam się w muzykę graną na kanale.
 Dzisiaj jest kolejny dzień, kiedy nie mam co robić. Natalia jest w szkole, Vittoria pewnie pracuje, a Mike razem z nią. Ja sobie odpuściłam już dawno szkołę. Bo co mogą mi zrobić? Zadzwonić do moich rodziców? Moja matka nie żyje, a co się dzieje z ojcem to nie mam pojęcia.
 Nagle moje uszy zarejestrowały nazwę zespołu mojego, już byłego, chłopaka.
-Nowy debiutancki singiel "She Looks So Perfect" zespołu 5 Seconds Of Summer, który wyszedł 24 lutego 2014 roku, ma już ponad 2 miliony wyświetleń! - wsłuchiwałam się dokładnie w każde słowo.
 5SOS wydali nową piosenkę, a ja o tym nie wiedziałam. Z resztą skąd mogłam wiedzieć? Od prawie tygodnia nie wchodziłam na Youtube i inne Social Media.
 Przestałam myśleć o tym o czym myślałam i wsłuchałam się dokładnie w tekst piosenki.
-Ludmiła! - do domu wbiegła Hiszpanka.
-Co się stało? - zapytałam nie odrywając wzroku od niebieskookiego.
-Widziałam Federico. - powiedziała siadając obok mnie.
-No i co? - nie rozumiałam powodu, dla którego mi to mówiła.
-Gadał z Mike'm, a bardziej się z nim kłócił o coś.
 To Malik i Pasquarelli się znają? A może wpadli na siebie czy coś. Bo skąd mieliby się znać?
-O co?
-Nie wiem, byli po drugiej stronie ulicy.
-Trudno. - westchnęłam i przeniosłam wzrok z powrotem na telewizor.
 
~*~
 
Dzisiaj jest naprawdę piękna pogoda. Słońce świeci, lekki wiaterek wieje, a do tego dochodzi piękno natury. Ptaszki ćwierkają, pszczoły latają, a w powietrzu unosi się woń wszystkich kwiatów w okolicy.
 Natalia wyciągnęła mnie na spacer, bo powiedziała że ciągłe siedzenie w domu nic mi nie da.
-Jak myślisz, dam sobie radę? - zapytałam spoglądając na brunetkę idącą obok mnie.
-Z dzieckiem? - przytaknęłam. -Jasne, zawsze dawałaś sobie rade. - uśmiechnęła się do mnie ciepło.
 Miałyśmy właśnie wychodzić z parku, kiedy poczułam dłoń na ramieniu.
-Ludmiła? - usłyszałam męski głos.
 Powoli się odwróciłyśmy. Przed moimi oczami stał Federico. Te same brązowe oczy i włosy postawione na żel.
-Cześć. - powiedziałam cicho.
-T-to.. - zaczął się jąkać pokazując na brzuch.
-Tak, jestem w ciąży. - westchnęłam.
-Z Luke'm?
-A z kim?
-Ale on jest w trasie, trąbią o nich cały czas w telewizji.
-No i? Jakoś daje sobie rade, a teraz przepraszam ale idziemy. - odpowiedziała za mnie Natalia i pociągnęła za rękę, wyprowadzając z parku.
 
--------------
NIESPODZIANKA! :D
Środek tygodnia, za tydzień święta, ponad 37 tys. wyświetleń.
Więc dodaję nowy rozdział :D
Dziękuję bardzo za te 37 tys. wyświetleń!
Nigdy nie przypuszczałam, że tyle będę miała. A nawet nie myślałam o tym, że będę pisać opowiadania. Ale wszystko możliwe :)
Nie mogę uwierzyć też w to, że za niecałe dwa miesiące minie ROK odkąd dodałam pierwszy rozdział! WOW!
Takie większe podziękowania napiszę 8 maja :)
 
Rozdział specjalnie taki krótki ;)
W weekend albo pojawi się w sobotę wieczorem, albo w niedzielę po południu :)
 
ily♥

2 komentarze:

CZYTASZ+KOMENTUJESZ=MOTYWUJESZ